13 Mac 2010

Apa Cerita Kejohanan Olahraga MSSD Pasir Gudang

Ehemmm......ehemmm....nk citer Kejohanan Olahraga MSSD Pasir Gudang yg diadakan di SMK Seri Kota Puteri dan SK Kota Puteri....6hb ari tu kejohanan Olahraga buat kat skolah aku...hihihi...x de citer yg mnarik..ni aku nk citer trus MSSD yg agak meriah...skolah aku hantar 74 peserta n 5 jurulatih yg power2 gitu........jom......


Bdak2 bersiap sedia nk bertanding......



Ramainya orang.........


Chehh......peserta pertama skolah aku dpt pingat......gangsa jer.......


Amboiii......mesra nampak...bincang strategi mcm mna nk mnang acara lari dlm guni agaknya.....tak pe2...bincang betul2 ehhh....


Berbelang muka bdak ni ekkk....


Bdak merah biru ni power tuu.....tp tak pe, aku ada bdak yg boleh kalahkan dia...khabarnya budak ni wakil MSSJ pd thn lpas... fuhhh gerunn...


Haaaa.....ni arrr bdak aku yg dpt kalahkan bdak atas td...acara 100m n 200m emas tu bebb...cayalah Najmirul....


Stakat hari kedua jer.....SMKKM hanya dpt 6 emas jer...fuhhh...pening kpala, Pengetua cakap sekurang2nya mesti sama mcm thn lpas....thn lpas dpt 9 emas tuuuu.....pening kpala nk susun strategi...


Juara ker.....muka mcm gembira2 jer....


Acara penutup......haiii....


x sabar nk tau sapa yg juara keseluruhan....berdebar2.......


Antara sekolah2 yg mengambil bahagian.......33 buah sekolah menengah semuanya.....


Pehhh....5 kategori skolah aku mnang n satu piala olahragawan L13....rasa2nya mcm dh nk mnang jer nie....dup...dupp...dupppppp....


Memang sah SMK Kota Masai Juara Keseluruhan......Tn Pengetua pon ada......besttt.....

Fuhhh...mendebarkan, nk tntukan juara nie sehingga acara yg terakhir, itu pon masih was2 sapa yang mnang...memang pening kpala, Johan :SMK Kota Masai (14-14-5), N. Johan : SMK Pasir Gudang 3 (14-10-13) dan ketiga SMK Taman Pelangi Indah ( 7-3-2) dan ada 30 sekolah lagi yg aku tak tuliskan kedudukannya. Sekolah aku ni pon lebih pada pungutan perak jer...apa2 pon sejarah buat sekolah aku krn buat pertama kalinya muncul JOHAN keseluruhan kat MSSD Pasir Gudang.....inilah kepuasan yg dicari oleh seorang guru sukan berkongsi kejayaan dgn anak muridnya..........terima kasih cikgu.....

4 ulasan:

  1. salam..
    yeah!!! chaiyok arr smk kota masai..
    berbaloi la budak2 olahraga tingga kelas tok g latihan olahraga...huhu..
    teruskan usaha!
    tahniah terutama pd cikgu psl berjaya didik diorang sampai berjaya...huhu

    BalasPadam
  2. tahniah ye cikgu amin....x sia2 keluo umah sebelum matahari kluo & balik selepas matahari terbenam..akhirnya tercapai impian....bagus3 ;)

    BalasPadam
  3. tahniah la cikgu. berbaloi budak yang berbelang tuh..cayok

    BalasPadam