01 Mei 2010

Apa Cerita MSSJ DI Stadium Muar

Salam...fuhhhh betul2 lama aku tak meng'update' blog aku ni, sama mcm aku lama x masuk kelas sebab sbok ngan olahraga. Sekarang ni aku tengah latihan pusat kat Stadium Kluang utk persiapan kontigen Johor ke MSSM nanti. Gambar2 kat bawah ni masa Kejohanan MSSJ yg berlangsung pd 13hb hingga 17hb April 2010. Jom........


Taklimat oleh ketua Jurulatih sebelum bertolak ke Muar...


Ada taklimat ringkas di Pejabat Pendidikan Daerah, biasalah sebelum pegi semuanya mengharapkan yg terbaik......


Salam ngan pegawai PPD, nk ambk berkat......salam tangan kosong jer ker ni....hihihihih


Kem komanden bagi plak taklimat. Tpt penginapan Kontigen dr Pasir Gudang, SK Ismail 1

Mcm model rambut palsu jer kak oiiii.......


Petang tu g stadium utk penyesuaian padang......dub...dub...dub.....kntrol......

Lari jgn x lari.......


Antara Jurulatih yang mengharumkan Kontigen Pasir Gudang....terima kasih cikgu.... Kesihan cikgu dah hitam....


Majlis Penutup....meriah yg memanaskan.......


Pelajar dan Cikgu dari Sekolah aku, dr 8 orang pelajar aku mewakili pasir gudang , dapat gak 3 emas, 3 gangsa untuk di bawa kesekolah sebagai 'anugerah' kepada orang2 yang mengerti......


Semoga tahun2 yang akan datang membawa banyak lagi kejayaan untuk sekolah aku...Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Masai.......Insya Allah........

1 ulasan:

  1. amin...lamanya otstation. Wani tu...tak sudah-sudah...kurang kasih sayang la, tertekan, kurang oksigen, jiwa kosong....bunyi dah macam orang sakit jiwa pulak....semoga bersemangat dan sukses selalu

    BalasPadam