07 Februari 2010

Apa Cerita Aku Skrang Ni Ekk

Fuhhh...lama aku x update blog aku ni...laptop n pc rosak lah plakkk, apa bleh buat suruh rehat agaknya. Mnggu2 skrg ni anku n geng sbok kat pdang pagi n petang...pehhhhh...pnas jgn di cakap arrr...jom...


Yang pakai topi mcm 'cowboy' ni coach tu bebbb, tgh bg penerangan kat bdak2...tgk gaya dr blkg mcm profesional......topi cowboy lg tuu siap cekak pinggang......



Bdak2 tgh warming up...lari pdg.....apa bleh buat dh tradisi trun temurun...


Strching berlatar blakangkan skolah aku...se awal jam 3.30 ptg...cuaca memang 'best'......



Ksian tgk bdak2 ni....mcm tak larat jer....



Kagum aku kat ckgu ni.....ustazah tu...bleh trun training bdak kul 3.30 ptg..sngup trun pdang, tabik spring aku kat dia....ckgu2 baru kna cntoh mcm ckgu ni.....hihihi... puji skit jer, x leh lebey2 ye ustazah.. ckgu bleh ngajar kat klas berjam2 tp x semua ckgu bleh mngajar kat tgh pdg..... tp kna senyum skit ye ckgu....


bdak2 di kumpulkan slepas keregangan.....dh mcm cacing kpanasan bdak2 ni........

Kt hjung pdang sana tu...bdak2 hoki tgh training.....



Bdak2 ni bila ckgu dia nk ambk gmbar jer...mula lah....mmmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan