26 Februari 2010

Apa Cerita Petronas

20hb ari tu, petronas sblah umah aku buat prasmian...x tau pon..tetiba jer nmpak mcm meriah jer, jd aku n anak aku pon menyebok2kan diri nk tgk ......mcm best jer...sbb ramai org yg dtg...jom...

Ada pertandingan mwarna...tp haziq tak mau masuk lak...katanya Haziq dh terror sangat2....eleehhh....


Spanduk perasmian.....aku pon x prasan ada...bru2 ni je tau...


Acara rebut kerusi...tringat kisah dlu2...aku ni juara bab2 mcm ni tuuu...hihihi


Acara yg mndpt smbutan......siap ada yg nangis2 ......tak malu tol lh....


Acara ibu2...mcm biasa lh ..bila pempuan jer msti menganyam ketupat.....chehh...., cari lh idea lain...pnjat tiang licin ker...timang bola takraw ke........mmmmm....

Tiba2 ada pengumuman...kosmo free....mmm mntelity rkyat mlysia bila fee jer msti kena berebut2...budak2 yg x pndai baca pon nk ambk surat khabar....hihihi...aku pon berebut gak...tak malu ckgu ni kan.....


Tp suasana dlm keadaan trkawal....jgn risau....sbb dia org tau ckgunya ada kt blakang.....



Jgn brmusuh atau brsangka buruk ssama manusia slagi kita X mengenali latar belakangnya krn itu adalh brmulanya segala dosa yg mmbawa kpd dengki & kianat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan