09 Februari 2010

Apa Cerita Kenangan UPSI Part 2

Yeeehoooo.....nk citer lg nie...mcm biasa lh, cite psal masa blajar dlu2...bnyak koleksi gmbar aku masa kami buat 'outdoor' kat Pangkor n Langkawi....Jommm arrr.....



Kat atas bot...hanya org 'VVIP' jer yg bleh duk atas ni..yg lain tu duk dlm bot.. duduk diam2.....pning aku lama2 kt dlm tu sbb bau minyak disel n mnyak kwn2 yg dh mula nk mabuk2...pntang jumpa minyak jer terus sapu kat kepala......cikgu....cikgu......



Muka masing2 tension..sbb mnggu ni x balik kg....seminggu tu bebbb kt pulau, tp apa pon skrg ni baru terasa knangan itu indah rupanya.....chewahhh....

Smpat lg nie.....sementara tnggu barang2 sampai, kami pon..klikk...klikkk.... member aku sebah tu mcm x siuman arr, bila gmbar jer asik tgk lain..yen....yennn

kayak dh smpai....yg lain2 x sampai2 lg....sabar menanti.....masa2 mcm ni lec biasanya 'angin satu badan'...jgn sampai tersilap bila buat kptusan....kna kemaskan ye prennn....


Bnyak aktiviti yg kna buat...hari kedua group aku kna g 'Kembara Ilmiah"....nilah salah satu yg paling best masa tu...g jln2 pangkor.....cari benda2 yg boleh dibuat cerita n laporan bila malam nanti......letihhh...


Ni jer rezeki aku utk mlm ni......alhamdulillah........


Hari2 terakhir sblam balik...muka dah mcm penat jer....


Sblm balik kena pakai 'life jacket'....langkah kselamatan lh katakan.....masing2 dlm kpala tu nk balik jer........nk tido..tido..tido......hihiih sbb kat sni kurang tido n rehat.....walaupun badan letih n mata ngantuk tapi ianya amat menyeronokan.......chayookkkk.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan