07 Januari 2010

Apa Cerita Persiapan Sekolah Haziq part 3

Hari Rabu 6.1.2010 Haziq dpt buku teks....bnyaknya...trun dr van Pak Acob jer aku tgk mcm ada batu dlm begnya...kesian....cabaran agaknya. Jadi secara lembut hatinya mlm ni aku knalah sampul buku2 Haziq tu......jommm....



Alamakkkkk...mula je aku nk sampul buku, Alia pon sbok nk smpul buku gak, x bagi kang nangis lak anak dara aku ni..jadi aku bg jer satu bku utk dia smpul, maka aman sikit dunia....



Buku yg telah siap dilabelkan, dari Haziq umur 5 tahun..nilah keja aku n wife buat yg terbaik utk Haziq


alamakk...ni salah satu buku yg Haziq dapat..mcm2 arrr skolah ni, buku ni dh x patut nk guna pon n spatutnya dh kna lupus kan, bkin malu jer..truk sngat..

Tgk arr...kita pon sbg mnusia yg normal klau diberikan pilihan nk ker pilih bnda2 yg mcm ni...aku pon x tau arrr...nk komen lebih2 kat skolah tu kang, aku pon ckgu gak...hihihih....Slamat Pagi Cikgu....tetiba teringat citer 'Good Morning Cikgu' lakonan Zizi Ezati...untung YB Bong Mokhtar....


Sambil aku sampul buku Haziq..mama kat dapur buat nugget. ..utk bekal haziq g skolah katanya, yg ni 100% daging segar dan tidak ada lemak2 yg boleh menggemokkan badan...tgk tu mcm sedap jer...
Mcm nk goreng jer......leh tak mama......

Dgn confdent aku pon goreng nugget mlm2 ni...nk rasa takut2 kalau Haziq mkn nnti sakit perut...hihihi (alasan jerr).....tma ksih mama...ada byk lagi kan mama....

tgok tu......


Fuhhh....sdap tu mkn smbil tgk tv mlm2 ni...stelah pnat aku smpul buku2 Haziq...Smbil mkn aku terfikir nk tukar buku Haziq ni...hihihi....kan skolah aku lama ...tlg ye Kak ram......tma kasihhhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan