12 Januari 2010

Apa Cerita Taklimat Kokurikulum

Pd sabtu 9.1.2010 ada taklimat kokurikulum...bnyak keja nk buat, smua orang ada tugas masing2 yg perlu di slesaikan...kerja kna profesional n jgn mengeluh ngan keja yg dapat....btul tak cikgu..........




Thn ni aku kna pgang klas, tingkatan 4 cergas...plajar klas sains sukan....mmmm..ni kdatangan klas aku mnggu pertama......


suasana dewan seminar skolah aku..mejoriti terdiri dari ckgu2 pompuan...mna2 skolah aku g sama jer jmlah ckgunya...



taklimat dr kounselor ttng pndaftaran plajar baru.. dgar gak luahan hatinya tntang cara kita berhubung ngan org...kesiann...klau kat skolah aku kounselor x buat pendaftaran plajar mcm ni, ni urusan org lain..apa2 pon trima kasih aku kat dia krna ada gak dia tlg trima pndaftaran plajar bdak klas aku...


cikgu2 n cikgi2 khusuk dgar taklimat dt GPK HEM....



mcm dah boring jer ....ckgu dpn aku ni.......sabar.....

2 ulasan: