01 Januari 2010

Apa Cerita Sehelai Kertas

Ehemmm.....mnggu ni minggu yg mcm sebok bg aku. Macam2 kertas yg aku dpt dan perlu diambil tindakan, dah lh sbok mcm2 yg kena buat....mmmmm....



Smlm aku dpt surat utk pembahagian harta pusaka..dlu dah pernah skali buat, yg ni plak bg harta2 yg tertinggal masa pembahagian.yg lecehnya kna kumpulkan smua adik beradik aku yg ramai tuuu...10 org bebb...menyambut seruan kerajaan dlu katanya emakbapak aku ni2....hihihi...harap2 aku ikut mcm bapak aku.......

Hari tu plak aku nk mhon pertukaran skolah agama ke Kg Kopok Baru...kna tolak sebab terlalu ramai..pening kpala...kata guru besarnya satu klas 60 org tetapi kerusi hnya ada 20 je, yg lain duduk lantai...mcm dlu2....katanya lagi nk masuk juga boleh tp dia suruh cari skolah yg lain dlu...last2 kekal kat skolah Agama Kota masai....



Ni stu surat yg boleh dibanggakan bg seorang ayah. Bln 11 ari tu SK. Kota Masai ada buat ujian Diagnostik (ujian pengesanan) utk menentukan kelas thn 1 2010. Alhamdulillah....kptusannya Abg Haziq dpt kdudukan no 13 dari hampir 1000 org murid dan ditempatkan di kelas 1 Ceria 1 dari 19 buah kelas ( Bukan nk bangga diri ye....). Smoga Abg Haziq menjadi insan yang boleh menjadi contoh pada adik2 satu hari nanti......Insya Allah............



ni plak surat....yg macam x percaya untuk dilihat.........


aku rapatkan...........haaaaaa...nilah kptusan yg dibuat oleh skolah aku. Nampak tak nama aku tu, pning kpala bebb..bkan tak nak jwatan tu tp aku rasa aku ni baru jer kat skolah ni, bru nk blajar, aku pon x mohon dg41 lg. Dlu pon aku pernah menerajui klab guru tp tu kat skolah rendah...tapi apa pon tahun 2010 aku akan buktikan yg aku ni cikgu yg boleh diharapkan dan boleh membawa perubahan untuk kelab guru......chewahhhhhh.............konon jer lah...hihi

1 ulasan:

  1. chaiyok bro..org lain percayakan kebolehan anda..harap2 thn ni program KEBIRU lebih menarik..

    BalasPadam