13 Disember 2009

Apa Cerita Kemalangan Jalan Raya

Balik dari umah Hazry ada kemalangan dkat institut pertanian Ayer hitam. Lebih kurang jam 8.45 mlm. Aku tgok mcm teruk je...aku ingat nk bhenti tapi wife aku x bagi. Aku pon hantar diaorg balik umah opah dulu, pastu aku pon g tempat kmalangan tu....mcm polis la aku ni (wife aku kata) ....heheh....siap bawak kmera lagi tu....




Pemandangan dari seberang jalan


pehhhh....teruk tuuu...


Pihak Bomba memeriksa enjin kereta Viva


uiiiii......ramai org yg nk jadi penyebok.....


Ada banner pengantin nih......


Keta kancil yang dinaiki 3 lelaki n 1 wanita dari melaka



Polis mencari barang2 mangsa kmalangan...



Bomba memeriksa satu lagi keta .......produa viva. Dipercayai dipandu seorang lelaki sahaja.



Nilah.akibatnya...3 orang meninggal dunia (dari Kereta Kancil)...seorang bapa dan 2 orang anaknya...emaknya pon nyawa2 ikan dan telah dihantar kehospital btu pahat........INGATLAH ORG TESAYANG.....AL-Fatehah.....aminnn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan