13 Disember 2009

Apa Cerita Majlis Perkhawinan

Pada 12.12.2009 (Sabtu) aku ada 2 jemputan kawin kawan aku. Hazry (Kluang) dan Syed ( Melaka). Aku dah planing nk g dua2...tapi bila smpai Susur kluar tol Ayer Hitam Keta aku buat hal lak, temprecher tetiba naik sampai merah. 3 kali aku bhenti masih tak ok gak. Jadi aku hanya sempat g umah Hazry je...Maaf ye Brother Syed x sempat g umah ko....



lpas makn..perut kenyang..pastu baru bleh senyummmm

Memang betul2 lapar la tetamu ni....habis lauk tu bebbb


Nilah untungnya datang lambat...pengantin potongkan kek bebb...... senyum sikit la pengantin


Alamakkk....pengantin lelaki dh pakai sluar pendek lak...sabar2 lah bro...ada gak member yg lambat mcm aku....


Pukul 7 mlm baru sampai rumah Hazry..btul2 azan maghrib...terus makan...Man dah tambah 3 kali tuuuu...mcm nk simpan utk esok skali je bro.....



MASALAH YANG ADA

Keta aku mula di bikin.........cek dulu bro....

Termostat, kipas slow, water pam rosak..punca masalah


Buat baik2 ehhh...11 tahun aku guna x de masalah pon..baru 1st time keta aku buat hal..macam nak tukar keta baru jer...he..he..he.......sabar dlu gaji aku bln 3 thn dpn baru dapat arrr....


Aku tengok brother tu buat mcm ok jer..jadi aku pon suruh dia buat skali gasket yang liking n setting balik 'tepet...skali jalan jer...harga pon ok tak mahal.....



kereta dah nk siappp....RM...RM......RM.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan