15 Disember 2009

Apa Cerita Tg Puteri Resort

Ptg ni aku n fmly gi Tg. Puteri Resort g mandi pool. Anak2 aku punyalah suka...anak mak mertua aku pon suka gak..hihih....hihih......

peaceee........


Alia takutttttt....nk dokonggg.......


Haziq bergaya ngan baju renang barunya........


Alia cuba nk pinjam....tp tak dpt.......tak malu.................hihihi


Eeeeee..... sejuknya, jom arrrr mandi papa..................


Brenang tp cecah lantai.......mcm x yah berenang..........


Anak mak mertua aku pon suka mandi...mengalahkan anak2 sendiri......


Tengok tu........kan dah kata......


Best nyer......

2 ulasan:

  1. seronoknye abang....nanti g lagi tau!!!!tp alia abg kena jg...mama nak g sauna plak..

    BalasPadam
  2. kenangan pool tg.puteri ni..tmpt aku selalu lepak lepaskan tension abis kja..tg.puteri byk kenangan praktikal 1999/2000..

    BalasPadam