10 Disember 2009

Apa Cerita Konvokesyen

Huhhh...susah nak ambik gambar ni.....last2 wife aku kna tegurr ngan petugas merangkap 'jaga' graduan2 ni..dik2 adik petugas kat sini ke?


Jossie, aku, Kasiran ( Abg Long), Fendi

Langkah kanan beb......cntrol senyum.....



Laaaaa...Alia tetiba pusing plak......dahlah papa, banyak sangat abik gambar ni



Senyum semuaaaa.......klik...klik...klik.....tp semua dh malas nk senyum......penatttttt




Ni gambar masa dah nak balik...semua muka dah penat..ngantuk...lapar dan......semua ada....slamat tinggal UPSI....


Tengok pe tu....mcm best je....... Panas tu bebb...pakai kemeja...pakai kot..pakai jubah....fuh berpeluh den..........
aikkk...sapa yang sebenarnya nak konvo ni...muskil2..tapi tak pelah teman sehidup sematilah katakan...ni giliran aku lak yg ambik gambar...anak2 aku tah gi mana ngan bibik aku.....besar hadiah tu kak......beli kat mana ekkkk..........



hihihi...ada gaya mcm model tak...mmmm...model minyak makan cap ayam ...huhuhu...ni kat tasik proton city. Pagi-pagi lagi aku dah 'berposing' sana sini ambik gambar. Wife aku merangkap camerawomen membebel penat ambik gambar...padan muka.....bukan senang nak dpt degree wooo.....

1 ulasan: