27 Disember 2009

Apa Cerita PMR

Minggu lpas hari Khamis keputusan PMR kluar. Aku gantikan Effie utk bg kptusan budak dia. Klas ujung tuuu...Aku tgok bdak2 skrang ni mcm x kisah jer bila kptusan yg kuar..klas yg aku jaga x smpai spuluh org yg ambk....jadi.. Lu PK lh Sndiri..........


Ada 12 kaunter di buka


Besar budak ni...ckgu ke budak ekkk....


ambik jg x ambik.......



Salah satu kptusan klas yg aku bg...Fuyoooo...bleh mohon ke Sekolah Henry Gurny Melaka ni..hihi..9 tahun ko blajar ni hasilnya.....chehhh...........



Lpas bg slip aku n geng gi mkn kat Rahmat Kg Pasir Putih..sedap tuu...



Hazry x sabar2 nk mkn ikan siakap ni..katanya nk ambik tenaga ikan supaya lebih bertanaga bebb...pengantin baru lagi kwn aku ni....



Jgn ckp ummie tau kita mkn kat sini..pesan ayah kpd anaknya...Mirza bawa anak sbagai lesen nk kuar ngan kwan2.....hahahaha takut bini ke bro...atau bini yg tak takut kat ko....



Bilalah nk mkn ni...x sabar aku lah..perut dah bunyi.....



Jauhnya udang tu, dekatkan sinilah sikit udang tu...malas aku nk senyum......cissss


Kita makan dulu......

1 ulasan:

  1. amboi....seronoknya makan ngan membe dia....bila nak ajak kita :(

    BalasPadam