23 Disember 2009

Apa Cerita Si Ketam Bangkang

Ehemmm...... ni gambar mgggu lpas..baru nak masukan, ketam ni aku beli kat Kong Kong ngan Pak Derus. Anak dia ada sekolah kat sekolah aku, aku knal ppon masa aku jaga budak2 masa periksa SPM ari tu....Ok jom.........

Satu ketam jantan n satu ketam betina......tau ke jantan ngan betina..........lu pikir lh sendiri........

Yg ni aku punya......jgn kcau.........

2 Ekor gugur di medan peperangan hari pertama lagi...........


Brani nampak...tgk org lah beb.......pegang pon hujung2 jer, mcm takut je ..hihihii

Jgn ikat aku......toooolongggg.......
Besar tak..? tangan Alia
Tgn Haziq.......
Masakan hari pertama....terliur ehhhh....hihihihi

Masakan hari kedua..........yammy

Selesai.....Alhamdulillah syukur nikmat Allah yg tak terhingga........Aminnn...

1 ulasan:

  1. salam... AMin... apa contact no Pak Derus? kwn selalu beli di Pasar Borong RM14 sekilo...

    BalasPadam