15 Disember 2009

Apa Cerita Pusat Pandar

Hari ni kami skluarga g perpustakaan Pasir Gudang..saje jer lyan anak aku, wife aku pn nk tnda soalan bdak2 dia...ksian kat dia, byk tu...hihihii. Alia ni sbenarnya nk mkan aiskrim mcdonal jerr...pndai dia blakon kononnya nk bca buku ikut abang Haziq..mmmmm...


Konon jer tu.........berlakon je...

Cerita smalam kluar kat smua suratkhabar ....


Pengajaran.................:(

Ni baru btul2 baca buku.....smoga Abg Haziq bjaya ye........


Mama pon sama.....


Tgk tu...bsarnya mulut dia...memang suka sngat........
Haaaaaa.....kan dah kata, muka Alia suka sngat bila dapat aiskrim...nilah tujuan sbenarnya anak dara aku g pst bndar....


Abg Haziq pon dapat...yammm...yammmmm....



haiiiii............
Ptg ni aku ingat nk daftar jadi ahli kat Tg Puteri Resort. Bleh bwak bdak2 mandi kat pool dia, best tuu...baju renang dah lama beli, anak aku asik tanya bila nk mndi pool....kesihannn...oklah3 ptg ni kita g ye..........

1 ulasan:

  1. sukeee sgt masa nie...coz mama dpt aic cream oreo...thanks...

    BalasPadam